ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

ثمين نگو بلا بگو

1390/10/6 8:45
299 بازدید
اشتراک گذاری

          سلام.امروز سه شنبه 6 دي 1390 ميباشد.

  ثمين گلي خوابه و من مشغول به نوشتن.ثمين خانم ديروز براي اولين بار موقعي كه جيش داشت گفت و من خيلي تعجب كردم چون اصلا يادش نداده بودم.

كارهاي جالبي ميكنه كه من فكر ميكنم بزرگتر از سنشه.توي پهن كردن و جمع كردن سفره كمك ميكنه ،اگه چيزي روي زمين بريزه فوري دستمال مياره و ميكشه روش .چند روز پيش توي آشپزخونه بوديم و من سرگرم كارهاي خودم كه ديدم زردچوبه ها رو ريخته روي موكت تا ديدم گفتم ثمين واي واي...رفت با عجله دستمال آورد و ميخواست بكشه روي زردچوبه ها كلي قربون صدقش رفتم آخه ثمين هنوز يكسال و هفت ماهشه و اين كارهارو ميكنه.

يه حوله كوچيك بر ميداره ميندازه روي سرش مثل شال عروسكش رو هم بغل ميكنه و براش لالايي ميخونه.بهش ميگم ثمين ني ني ميمي بده عروسك رو ميچسبونه به دلش و با دهنش صداي ملچ ملوچ در مياره.يا اينكه متكاش رو برميداره و پاهاي كوچيكش رو دراز ميكنه و ميخواد ني ني رو بخوابونه و اين در حاليه كه خودش اصلا با اين روش نمي خوابه.

اسم من و باباش رو هم بلد شده ، وقتايي كه چيزي ميخواد و من رو صدا ميكنه من عمدا جوابش رو نميدم ثمين هم مياد ميزنه به من و من رو با اسم صدا ميكنه اون وقته كه ميخوام بخورمش.

كلماتي كه ثمين تا حالا ياد گرفته:

بابا        مامان          دد         باي باي            دلام=سلام             گله=ژله               به به

ني ني     جوجو        ايممممممه=آب           تپ=توپ            مخوام=ميخوام        نخوام=نميخوام

بده         بيا         دايي            عمه           عم=عمو             تيكو تيكو=پيتيكو پيتيكو

چش چش ابو=چشم چشم دو ابرو     و........

 

ثمين يه پول شناس واقعيه.كيف من يا باباش رو مياره و ميگه" پل گله دوتا " كه يعني پول بديد براي دوتا ژله.    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آسموني ها
6 دی 90 11:02
سلام
كم كم داره بزرگ ميشه ماشالله.
از طرف من بوسش كنيد.



چشم حتما
مل مل
10 دی 90 13:12
منم دوكسش دورم خواهش ميكنم اجازه ما هم دست شماست
مل مل
10 دی 90 18:18
لينك كردم من كه.... اي بابا..... ايشالله
سارا-
11 دی 90 8:42
آفرین و ماشاا.. به دختر گل...
سمیرا
13 دی 90 11:54
سلام دیگه خانم شده دختر عاقل بوس بوس
مامان هوراد
14 دی 90 15:08
سلام دوست من این روزهاجشنواره وب ایران در حال برگزاری است اگر شما از سرویس نی نی وبلاگ راضی هستید به آدرس زیر بروید و در گروه سرویس دهنده وبلاگ به نی نی وبلاگ رای بدهید http://directory.iranwebfestival.com/website/niniweblog.com
آسمونی ها
16 دی 90 14:16
من برگشتم...