ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

مسافرت ثمین کوچولو

1390/4/27 12:56
1,817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امروز دوشنبه ٢٧ تیرماه سال ١٣٩٠ میباشد.

ثمین ناز ما به همراه مامانی و بابایی و باباجون و مامان جون و عمه اینا یه مسافرت جمع و جور به شمال کشور داشته.بار اولی بود که ثمین دریا رو میدید.دختر ما شنا و شن بازی هم کرد.

چندتا عکس از ثمین گذاشتم که ببینید.این کشک و بادمجون رو اول ببینید تا برسیم به عکس ثمین.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سيدمهدي
29 تیر 90 1:54
سلام. خواهري .من تو لينكام يه مامان ثنا دارم . شما هم اگه قابل بدوني و بياي ميشيد مامان ثمين جنسم بخدا جور ميشه منتظر قدوم مبارك ميمونم
هدي جون
29 تیر 90 13:59
سلام حالتون خوبه ؟؟؟ ميخواستم اگه ميشه به من راي بدين كد من : 128
fatemehh
30 تیر 90 14:51
سلام به وبلاگ منم سر بزن وبلاگ خوبی داری مثل منم نظر بده=========مامان فاطمه
مامی کیانا
30 تیر 90 22:31
بارک الله ثمین بانو، با اینکه اولین بار دریا میاد آب بازی می کنه .کیانا ما با اینکه دختر شمالیه ولی اصلا دریا رو دوست نداره