ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

سریع ترین روش لاغری تا عید

1392/12/10 18:51
326 بازدید
اشتراک گذاری
اگر می‌خواهید تا عید اندامی مناسب داشته باشید، با رعایت این رژیم غذایی به آرزوی خود برسید.
به گزارش جهان، مسعود فردوسیان، مشاور و متخصص تغذیه و رژیم غذایی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای هر فردی بسته به نوع شرایط، اضافه وزن، سن و بیماری‌هایی همچون کم کاری تیروئید در ابتدا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به رژیم لاغری کلی در این زمینه پرداخت و گفت: به طور کلی باید مواد قندی همچون سیب زمینی، ماکارونی، برنج را در شب حذف کرده و نان و پنیر، خیار و گوجه را جایگزین وعده شام کرد.

این متخصص تغذیه و رژیم‌های غذایی به مصرف میان وعده‌ها در این خصوص اشاره کرد و افزود: میان وعده‌ها می‌تواند شامل میوه‌ها (یک عدد سیب، ۲ خیار، هویج) و برگ‌های خشک(هلو و زرد آلو) و یا اینکه ۱و ۲ لیوان آبمیوه‌ها همچون: پرتقال، نارنگی، سیب زرد که کالری کمتری نسبت به سیب قرمز دارد، باشد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در وعده عصرانه نباید از شیر استفاده کرد، اظهار داشت: عصرانه‌ها بهتر است از بیسکوییت، کیک یزدی و بیسکویت ساده همراه با چای استفاده شود و این باور غلطی است که می‌توان عصر‌ها از شیر استفاده کرد، زیرا که برای هضم کالری مواد نیازمند ۳۰ دقیقه پیاده روی است.

فردوسیان با اشاره به اینکه مصرف برنج در وعده غذایی ظهر‌ها الزامی است، عنوان کرد: در وعده غذایی ناهار، حتما از برنج استفاده کنید، به دلیل اینکه مانع از "ریزش مو‌ها" خواهد شد، همچنین حداکثر تا ۶ ساعت می‌تواند جلوی گرسنگی را بگیرد.

وی در پایان توصیه کرد: مصرف زیاد نان و برنج تبدیل به چربی خواهد شد باید این مواد را از وعده غذایی شام حذف کنید، همچنین از مصرف خود سرانه "داروهای کاهنده اشتها" بدون تجویز پزشک خودداری کنید.
 
سایت خبری جهان
کد مطلب: 347215
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سولماز
13 اسفند 92 0:32
مرسییییی برای من واقعا واجب بود
بابایی و مامانی
پاسخ
خواهش میکنم برای خودم هم کاربردی شد
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 اسفند 92 10:05
ممنونم خیلی جالبه
بابایی و مامانی
پاسخ
خواهش ميكنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 92 9:50
خصوصی گلم