ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

شیرین کاریهای جديد از ثمین خانمی

1390/7/25 9:35
454 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه ٢٥ مهرماه ١٣٩٠ میباشد.

ثمین خانم ما روز به روز شیرین تر از دیروز میشه و با کارهایی که انجام میده حسابی سرمون رو گرم کرده.

ثمین تازه یاد گرفته اخم بکنه اون هم با یه جذبه خنده داری.بهش میگم ثمین بابا دوست داری میگه ب میگم چندتا میگه دوتا .دستاشو میندازه گردنمون و یه بوس آبداری میکنه و میره.

ثمین مای بیبی میاره و می خوابه و میخواد خودش پوشكش رو عوض كنه.عروسكش رو مياره و لباسش رو بالا ميزنه تا به ني نيش ميمي بده به من هم ميگه هيس خوابه.اونوقته كه من ميخوام بخورمش...

گوشي تلفن رو بر ميداره و ميگه ادو ادو ....بعضي وقتاهم با يه دستش گوشي و با دست ديگش قلم و كاغذ ميگيره و يه چيزي ميگه و روي كاغذ خط ميكشه

دقيقا هر كاري رو انجام بديم كپي برداري ميكنه و ميخواد عين اون رو انجام بده.

 

niniweblog.com

(ثمين توي باغ باباجونش)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آسمونی ها
25 مهر 90 10:24
سلام مامان ثمین که اسمتو نمیدونم اما دوست خوب من هستی. خوبی؟ ثمین گلی چقدر شیرین شده ماشالله ... ناززززززززززززززززی عزیزم 1- دختر گلت رو ببوس 2- رمز رو خصوصی برات میفرستم 3- ممنون که نگران من شدی 4- دوستت دارم یه عالمه
مامان ستایش
26 مهر 90 13:08
آخی جانم نازی دخملی ماشالا حسابی داره واسه خودش خانوم میشه
مامان زهرا نازنازی
28 مهر 90 19:58
چه ثمین خانم بانمکی خدا حفظش کنه براتون از آشنایی با شما خوشبختم
مامان رهام
30 مهر 90 11:48
اي جان دخمل شيرين خاله.
زينب عشق مامان و بابا
30 مهر 90 12:26
سلام خدا حفظش كنه دخمل نمكيتون رو
نويد
30 مهر 90 21:18
سلام ! به اميد ِ روز هاي روشن تر .
مامان تارا - سارا
2 آبان 90 11:31
سلام دوست عزیز و مرسی از نظرت. نه من هنوز واکسنش رو نزدم...
مامان ثنا و ثمین
2 آبان 90 14:24
دختر نگو بلا بگو خدا حفظت کنه تا هی با شیرین کاریهات قند تو دل مامان و بابا اب کنی عسسسیسسسسسم
مامان تارا - سارا
9 آبان 90 12:27
درست عین تارای منه کارای ثمین نانازی
سمانه
23 آذر 90 2:22
آخی نازی. کی میشه دختر منم شیرین کاری هاش شروع بشه و من باهاش حال کنم. خوش به حالتون. خدا ثمین کوچولو رو واستون نگه داره.