ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

روزه اولی من

1398/2/17 17:18
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امروز سه شنبه هفدهم اردیبهشت ماه نود و هشت و اولین روز ماه مبارک رمضان است.

دختر زیبای ما امسال مکلف شده و امروز روزه گرفته.سحر بیدارش کردیم و همراه هم سحری خوردیم نماز خوندیم و خوابیدیم.صبح راهی مدرسه شد و ظهر با شوق و شور اومد خونه و گفت مامان کار خوبی کردم روزه بودم و چیزی نخوردم؟گفتم اره عزیز دلم و کلی ذوقش رو کردم.

البته صبح یه بیسکوییت گذاشتم کیفش و گفتم مامانی اگه دیدی خیلی حالت بد شد بخورش ولی خدا همراهش و محافظش هست و بوده و نمیزاره دختر کوچولوها اذیت بشن.

 

پسندها (5)

نظرات (4)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
17 اردیبهشت 98 17:30
نماز روزتون قبول باشه 
عزیزم میدونم خوشگل خانم بزرگ شدند وقت روزه گرفتنشون رسیده بتونه بگیره بهتره اما بازم نزار همشو بگیره مریض میشه 
بابایی و مامانی
پاسخ
بله چون خودش خیلی مشتاق بود گذاشتیم روزه بگیره ولی نمیزارم همش رو بگیره چون خیلی ظریف و کوچیکه.باز هم ممنون از شما.التماس دعا
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 اردیبهشت 98 17:34
ای جانم قبول باشه عزیزم
بابایی و مامانی
پاسخ
متشکرم😍

17 اردیبهشت 98 18:20
عزیز دلم قبول باشه ان شالله

17 اردیبهشت 98 18:21
عزیزدلم قبول باشه 
بابایی و مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون