ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

مرور خاطرات گذشته و ثبت خاطرات این روزها

1395/9/1 23:33
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امروز دوشنبه اول آذر ماه 1395 بود. سالگرد ازدواج من و بابایی.نه سال گذشت و وارد دهمین سال از زندگی مشترک شدیم.

داشتم خاطرات قبلی رو میخوندم که توی وبلاگ ثمین ثبت کردم خیلی ذوق کردم و خوشحال شد م که این خاطرات را ثبت کرده ام تا بماند برای دخترم.

دخترم کلاس اولی شده ای و سرگرم و مشغول درس و البته سرگرم تر از شما من هستم که پا به پای شما دارم پیش می آیم .با شما مشق مینویسم با شما کلمات را بخش میکنیم با شما چوب خط میکشم و خلاصه حسابی کارم در اومده.ولی در کنار بودنت را دوست دارم و لذت میبرم.از اینکه روز به روز بهتر و بهتر میشوی و طعم با سواد شدن را میچشی ذوق میکنم.

ترم ششم کلاس چرتکه را تازه شروع کرده ای .روزی که ترم اول بودی چهار و نیم ساله بودی و حالا شش سال و شش ماهه هستی.پیشرفت عالی داشتی و در افزایش دقت و تمرکز و یادگرفتن اعداد و جمع و تفریق حالا نتیجه اش را میبینم و خوشحالم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
4 دی 95 23:01
ای جانم چه بزرگ شده دخملی خصوصی