ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

خاطرات اين روزهاي ثمينم

1392/9/14 10:24
327 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم الان كه دارم اين پست رو مينويسم ساعت ده و ده دقيقه صبح پنج شنبه 14 آذر ماه 1392 است.

زيباي من اين روزها صبح ها از خواب بيدارت ميكنيم و بعد از خوردن صبحانه بابا شما رو ميرسونه مهد و منم دفتر البته بابا هي ميگه زود باشيد ديرم شد نیشخند خلاصه من تا ظهر دفترم و ظهر ميام دنبالت مهد و با هم مياييم خونه توي راه برام از كارهايي كه توي مهد انجام دادي ميگي و هرروز هم طبق معمول خوراكي هايي كه برات گذاشتم و نخوردي رو توي راه باهم ميخوريم خوشمزه .ديروز برام گفتي كه يه آقايي اومد مهد و برامون از اون ساز شوتي ها زد بغل من گفتم مامان ساز شوتي چيه گفتي از اونا كه عسل داره ها فهميدم كه فلوت رو ميگي خنده الهي فدات بشم با حرف زدناي خوشگلت.ديشب موقع خواب ميگي مامان فردا پنج شنبه هست منم گفتم خب يعني چي گفتي يعني بايد برم خونه باباجون رضا .ماچ 

بقيه رو بعدا مينويسم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)