ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

شيرينك ما

1392/7/20 11:28
279 بازدید
اشتراک گذاری

ثمين ناز نازي ما ديروز كه بهش گفتم ماماني الهي دورت بگردم درد و بلات به جيگرم در جواب من گفت ماماني خيلي دوستت دارم الهي دورم بگردي درد و بلام به جيگرت قهقههاز خود راضی

الهي قربونش بشم ديشب كه صندلي گذاشته بود تا دستاش رو توي آشپزخونه بشوره ديدم داره مايع ظرف شويي ميزنه و آستيناشو خيس ميكنه دعواش كردم كه بچم گفت مامان آخه من گناه دارم كوچيكم داري دعوام ميكني ابروناراحت

دختر مخملي من بعد از اينكه دو تا تار موي سفيد توي موهام ديده ميگه مامان اينا مو سفيده گفتم آره مامان تازه شده گفت مامان من حرصت دادم گفتم نه عزيز دلم خودش شده قلبماچ

داشتم مقنعه اي رو كه تازه خريده بودم اندازه سرم ميكردم و ميدوختم كه ثمين گفت مامان رنگ اين نخ با مقنعه ست شده ها بغل

ديروز كه ميخواستيم بريم باغ باباجون ثمين رفته يه لباس زمستوني با يكي از شلواراش كه كوتاه شده رو پوشيده جورابش رو هم طوري پاش كرده بود كه كفش روي پاش بود بعد به من ميگه مامان ببين شيك شدم نیشخندزبان

دخترم صبح ها با ذوق و شوق پا ميشه و كارهاشو ميكنم و راهي مهد ميشه خيلي دوست داره بره  و امان از اون وقتي كه يه كار بد بكنه و بگيم ثمين ديگه مهد بي مهد گریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی
20 مهر 92 10:53
http://theme_koodak.tebyan.net/ تم سایت ساز مخصوص کودکان ایران زمین