ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

اول مهر 1392 و اولين روز ورود دختر گل باقالي ما به موسسه خلاقيت

1392/7/1 10:31
258 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ثمين خانمي رو از زير قرآن رد كرديم و راهي موسسه خلاقيت كودك كرديم.دخترم خيلي ذوق و شوق داشت .بابايي ما رو رسوند و من براي حدود نيم ساعت اونجا بودم و بعد خداحافظي كردم و اومدم.ثمينم خيلي خوشحال بود ولي چون خيلي مظلوم و آرومه ميترسم بچه ها اذيتش كنند.ديروز باهم رفتيم بازار و براش كفش و لباس مناسب مهد خريدم.چقدر بچم ذوق داشت.يك هفته اي ميشه كه كيف كوچولوش رو آماده كرده و هر دفعه ميرفت سرش يه چيز ميذاشت توش.از كاسه و قاشق گرفته تا جامدادي و دفتر و ...

دختر گلم خيلي خيلي خانم شده الهي فداش بشم.نميدونم الان داره چكار ميكنه دل توي دلم نيست تا ساعت 12 بشه برم بيارمش دلم براش تنگ شده روز هاي ديگه هم صبح ها ميذاشتمش خونه مامان جوناش ولي امروز يه جور ديگسچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیسل
9 مهر 92 10:51
ایشالله راهی دانشگاه بعدش سرکار بشی قربونش


شما لطف داريد خاله جون
مامان امیر مهدی(سوده)
14 مهر 92 21:32
خصوصی
مامان امیر مهدی(سوده)
15 مهر 92 10:18
از اشنایی باشما خوشحال شدم .انشاالله خدا ثمین خانم گلو براتون حفظ کنه عزیزم.ممنون از دعای قشنگتون برای ما.
مامان ستایش
15 مهر 92 11:15
ایشالا در تمام مراحل زندگی در حال رشد و ترقی باشه . دوست من یه سوال موسسه خلاقیت کجا گذاشتی کارش خوبه راضی هستی اگه میشه یه اطلاعات کوتاه و شماره تماسشون رو بدی ممنون میشم با تشکر منتظرم