ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

آخرین جمعه ماه مهمانی خدا

1391/5/27 19:03
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است.خیلی زود گذشت تا نیومده بود میگفتیم وای با گرمای هوا و با تشنگی چیکار کنیم آخه ماه رمضون توی تابستون یعنی چی؟کاش فقط ماه رمضون توی زمستون بود کاش خدا میگفت که حالا هوا گرمه روزه نگیرید به جاش توی زمستون بگیرید و هزار هزار نظر و نظریه بیخود.

حالا ببینید ماه رمضون داره تموم میشه و ما همه تونستیم که روزه بگیریم و شد که توی گرمای هوا هم روزه بگیریم و شد.

بدا و بدا به حال اونایی که بی هیچ عذر و بهونه ای توفیق روزه این ماه رو از دست دادند و با کمال وقاحت روزه خواری کردند البته این رو هم بگم روزه اونایی که گرفتند معلوم نیست قبول باشه ولی حداقلش اینه که حکم خدا رو گوش دادند و نافرمانی نکردند.

خدای مهربونم شکر شکر شکر که هنوز ما رو جز بنده های خودت حساب میکنی و به حال خودمون رها نکردی.خدای من توفیق عبادت و بندگی کردن رو ازمون نگیر .ای خدای من الان بیش تر از هر زمان دیگری به لطف ومحبتت نیاز دارم خدایا کمکم کن کمکم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نانی
31 مرداد 91 8:02
طاعات قبول عیدتون مبارک
مامان نفس طلایی
1 شهریور 91 11:51
طاعات قبول ... انشالله خدا با نظر لطف عباداتمون رو قبول کنه
نسترن(یک عاشقانه آرام)
7 شهریور 91 11:16
نماز روزه هاتون قبول...
طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 17:47
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان نفس طلایی
15 شهریور 91 15:28
صفورا مامان آوا
4 مهر 91 8:24
رمزو خصوصی گذاشتم