ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

خدایا شکر

1391/5/7 18:13
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امروز شنبه 7  مرداد ماه 1391 و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان است.ساعت 5:35 عصر و ثمین ناز ما خوابیده.

ثمین من یه  چند روزی میشه که در حال آموزش میباشند تا شاید و اگه دلشون خواست اون کار و گلاب به روتون اون یکی رو بگه .اما چی بگم از دل پردرد خودم که ده تا یکی رو میگه اونم به صلاح دید خودش و این منم که به دنبال ثمین جویای احوالاتشاوه

بله جونم براتون بگه که اگه هم بهشون بگم  ثمین خانم بالای چشمتون ابرو میگه مامان دوست ندارم و بدتر از اون که با زبون ناز کودکانه میگه مامان کیلی بدی( همون خیلی بدی  خودمون) و یه اخمی بهم میکه که میخوام بخورمشماچ

صندلی کوچولوی خودش رو میاره آشپزخونه و میذاره پایین ظرفشویی و میگه مامان تو رو خدا ظرف بشورم منم اگه بگم نه که دیگه هیچی... اونوقت ظرف های شسته رو برمیداره و با یه آب و تابی برام میشوره مژه

دیروز دخترم موقعی که من سرگرم مرتب کردن اتاقش بودم و بابایی هم مشغول نوشتن ثمین خانم  ماژیک هارو برداشته و صورت کوچولوی خودش رو آرایش به قول خودش کرده که نمیدونید چه صحنه ای بود بسی زیبا و شگفت انگیزعصبانی

ولی به هر حال هر کاری که بکنی مامانی بیشتر دوست دارم و  هزار بار خدا رو شکر میکنم که این چنین فرشته ای رو به ما هدیه کرده                              خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایـــــــــــــــــــــــــــــاشکرتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sahar
7 مرداد 91 18:32
در تالار گفتمان ميتوانيد لحظات خود را به اشتراک بگذاريد و همچنين عکسها و مطالب خود و را به اشتراک بذاريد و بحث و تبادل نظر کنيد اس ام اس ، عکس ، مطالب طنز ، مطالب آموزشي ، اخبار ايران و جهان و ... در صورت فعال بود در انجمن ميتونيد جزء مديرهاي انجمن شويد به مدیر انجمن نیازمندیم شرایط ارسال200پست http://forum.gamebaz.ir وهمچنين بزرگترين سايت بازي آنلاين گيم باز ميتوتي بازي هاي دونفره با دوستات بازي کني رکورد بزني مسابقه هم داريم با جايزه و چت روم وچت باکس داريم ميتوني با دوستات چت کني http://gamebaz.ir/
مامان امیرمحمد
12 مرداد 91 12:27
سخت نگیر درست میشه ... امیرمحمد دو سال و نیم بود که از پوشک جداش کردم اونم با همکاری مربیهای مهدکودک ... جونم بالا اومد ... جالب میدونی چیه ؟ اینه که این بچه ها کاملا متوجه هستن که دارن چکار میکنن ولی همکاری نمیکنن