ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

شيرين كاري مادرانه

1390/12/22 11:05
400 بازدید
اشتراک گذاری

 ديشب ثمين توي ماشين بغلم بود موقعي كه ميخواستيم پياده بشيم ثمين رو بغلش كردم گذاشتمش پايين غافل از اينكه كفش پاش نبود و من گذاشته بودمش وسط آبهاي كوچه.ثمين ميگفت كفشام ولي من نفهميدم تا يه دفعه ديدم كه اي واي جورابهاي ثمينم خيس و گلي...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بانو
23 اسفند 90 19:25
آتشی روشن کرده ام ؛ و عهد بسته ام تا خاموش شدنش ؛ برایت دعا بخوانم . تمام کارهایت روبراه خواهند شد ؛ چرا که من ، هیزمی دگر در آتش انداخته ام ؛ سوختن غصه هایت را در سرخی آتش امشب آرزو میکنم ؛ چهارشنبه سوری ات مبارک و بی خطر باد
مامان نفس طلایی
24 اسفند 90 9:26
عزیزم اشکال نداره ...
آسمونی ها
27 اسفند 90 13:24
سلام عزیزم
سال نو مبارک البته جلو جلو
امیدارم سال 91 بهترین ها برات رقم بخوره و به آرزوهات برسی.
دوستت دارم
همیشه موفق باشی


ممنون.سال نو شما هم مبارک.