ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

خاطرات 6 ماهه دوم 1390

1390/12/11 10:06
441 بازدید
اشتراک گذاری

مهر90: خاطره خاصي نيست.ثمين مثل هميشه شيرين زبون و دوست داشتني.تازه يه بسته مداد رنگي براش خريديم با يه دفتر نقاشي سرگرم خط خطي كردن

آبان 90 :عمه ثمين به مكه رفتند و صبح زود 3 آبان ثمين هم به بدرقه عمه و شوهرشون رفت.

ني ني خاله 29 آبان به دنيا اومد و ثمين دختر خاله شد.

در اين ماه ثمين سرماخوردگي سختي گرفت.

آذر 90 :عمه از سفر حج برگشتند و ثمين براي استقبال به فرودگاه رفت.

روز همايش شيرخوارگان ثمين با پوشيدن لباس مناسب در اين همايش به ياد علي اصغر و رقيه امام حسين (ع) شركت كرد.

دي 90 : كتاب زبان داييش رو از خونه باباجون آورده و چون عكسا و نقاشي هاي زياد داره عاشقه اون كتابه .هميشه كتاب زير بغلش و مدادرنگي ها به دست ديگش و به دنبال من كه مامايي بشين نقاشي بكش.

بهمن 90 : ثمين خانوم صندليش رو ميذاره پايين ظرف شويي و ميخواد كه ظرف بشوره ليوانش رو مياره و جاتون نخالي كه آستيناش تا زير بغل خيس خيس...

اسفند 90: من مشغول خونه تكوني و ثمين هم نيروي كمكي.هرچيزي رو كه ميذارم پايين بايد بفهمه چيه و به چه دردي ميخوره و تا نفهمه ول كن نيست.رفته بودم بالاي نردبون ديدم كه خانوم خانما پشت سر من اومده بالا و داره ذوق ميكنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بانو
11 اسفند 90 16:41
سلام عزیز دلم . ممنون که چراغ آرامگاهمون رو روشن کردی . دلتنگ حضور دوبارت بودیم خانومی . الهی که همیشه باشی و برقرار . عسلکت رو ببوس . الهی که عروس شدنش رو ببینی .
سارا-تارا
21 اسفند 90 12:47
واستون رمز گذاشتم. خصوصی گذاشتم. تو قسمت آخرین نظرات خوانندگان باید بری تا خصوصیها رو ببینی