ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

خاطرات نازنين دخترم در سال 1390

1390/11/27 11:49
424 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 90 :يك مسافرت دو روزه به شهر كاشان و ابيانه لبخند

ارديبهشت 90 :شما وارد 12 ماهگي شده بودي كه اولين دندون زيبا در دهانت پيدا شد.ماچ

30 ارديبهشت اولين سال تولدت رو جشن گرفتيم و خدا رو به خاطر اين نعمت بزرگي كه به ما داده شكر كرديم.

خرداد 90 :مريضي بدي گرفتي ده روز پشت سرهم اسهال داشتي الهي بميرم برات آب شدي خيلي از وزنت كم شد.نگران

تير 90 :كم كم بدون اينكه دستت رو به جايي بگيري ايستادي و اولين قدمهاتو برداشتي خيلي لحظات زيبايي بود.اواخر تيرماه رفتيم شمال و شما براي اولين بار دريا رو ديدي ،جنگل رو ديدي و خيلي زيباييهاي ديگه.هورا

مرداد 90 :اولين ماه رمضوني بود كه شما افطار و سحر همراه ما سر سفره نشستي و با ما همراه بودي عزيز دلم.لبخند

شهريور 90 :كلمات زيادي رو ياد گرفته بودي بگي مثل مامان ، بابا ، آبه ، ميمي و... مژه

آخراي اين ماه رفتيم كردستان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرینا موفرفری
27 بهمن 90 12:01
سلام عزیزم خوشحال می شم به ما سربزنید.
مامان آرینا موفرفری
27 بهمن 90 12:49
ممنون از اینکه وقت گذاشتید و به وبلاگ آرینا سر زدید.با اجازه لینکتون کردم.
بانو
1 اسفند 90 13:00
دوستان من مثل گندمند ؛
يعني بودنشان يک دنيا برکت و نعمت است ؛
و نبودشان قحطي و گرسنگي .

و من چه خوشبختم ؛
که خوشه هاي گندم ، در اطرافم موج ميزنند .

مهربانيتان را قدر ميدانم ؛
و آن را در سيلوي جان ، نگهداري خواهم کرد .

الهی که خوش باشی و پر از آرامش .
جات همیشه تو قلبم محفوظه نازنین .

گر مرا یاد کنی یا نکنی ؛
من به یادت هستم !




خيلي ممنون.
زهرا
4 اسفند 90 17:21
سلام!
عکس بامزه ای بود.


كدوم عكس؟
مریم
10 اسفند 90 16:45
دوستاي گل تهران و شهرستان اگر براي سيسموني دنبال لباساي تك و فوق العاده هستيد از حراج تا 15 اسفند ماه ما ديدن كنيد. شايان دكر است تا تابستان آينده سفارش نميگيريم. سفارش هاي جديد در اواخر ارديبهشت ثبت ميشوند. با خريد و ثبت شماره تماستان از ورود محصولات جديد و حراج هاي ما با خبر شويد. امكان ارسال به تمامي نقاط ايران. امكان خريد حضوري همراه با همسر و كوچولو ها. از مجموعه تك ما ديدن فرماييد. http://babybrandsstore.blogfa.com/