ثمين دختر زيباي ماثمين دختر زيباي ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
محمدصدرا کوچولومحمدصدرا کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

***ثمین ناز نازی***

خدایا شکرگزار تمام نعمت های زندگیم هستم.

براي دخترم

1390/11/9 8:03
376 بازدید
اشتراک گذاری

امروز يكشنبه 9 بهمن 1390 است.

ثمين كوچولوي ما 9 روز است كه وارد نهمين ماه از دومين سال تولدش شده و روزها و لحظه ها به سرعت برق و باد در گذرند.

از 9 بهمن 1388 كه 9 روز بود وارد ششمين ماه بارداري شده بودم تا 9 بهمن 1389 كه دخترم 8 ماهگيش تمام شده وتا امروز...

زيباي مادر، نفس من هر روز وهر لحظه شاهد تكاملت ، شاهد بزرگ شدنت ، شاهد قد كشيدنت ، شاهد سخن گفتن با آن زبان شيرينت هستم .به خود ميبالم كه خداي مهربان يكي از  زيباترين مخلوقاتش را بر ما ارزاني داشته نازنيني كه هر لحظه بودنش را هزاران بار بايد شكر گزار خالق بي همتا بود.

ثمين ، عزيز بابا و مامان دوستت داريم و براي آنكه تو بتواني باعث افتخارمان گردي هر كاري كه بتوانيم انجام ميدهيم و برايت دعا ميكنم تا هميشه ايام  شاد و سر زنده و سالم باشي...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آسمونی ها
10 بهمن 90 18:49
مبارک باشه عسل خانومی
بهار
16 بهمن 90 8:54
چه دخملی لپشو ببوس از طرف من خیلی دلم می خواست دخمل داشته باشم

راستی من شما رو خیلی وفقته لینک کردم خوش حال میشم با هم تبادل لینک کنیم


مامان تربچه
18 بهمن 90 8:11
سلام عزیزم رمز رو برات خصوصی گذاشتم